Onsdag den 23 mars träffas den som vill vara med på planeringen av femkampen i höst. Vi samlas kl 15.00 invid Mälarkrogen för att sen besikta tävlingsområdet. Efter utflykten beger vi oss till Marinlokalen för vidare diskussioner och planering. Alla som vill vara med är välkomna.
Medlemsbrev
Hej Marinkamrat Då det har hänt en hel del i vår förening den senaste tiden tänkte jag uppdatera dig lite om vad som kommer att hända Årsmöte: Vid Riksårsmötet nominerades och utdelades det medaljer till några av våra medlemmar. Utdelning och motivering av medaljer...
