På dymmelonsdagen äter vi en påsktallrik. Priset ligger på 75 kr per person. Respektive hälsas välkomna. OBS! HÄR ÄR DET VIKTIGT MED FÖRANMÄLAN SÅ VI INTE KÖPER FÖR MCKET ELLER FÖR LITE MAT!!
Medlemsbrev
Hej Marinkamrat Då det har hänt en hel del i vår förening den senaste tiden tänkte jag uppdatera dig lite om vad som kommer att hända Årsmöte: Vid Riksårsmötet nominerades och utdelades det medaljer till några av våra medlemmar. Utdelning och motivering av medaljer...
