Idag har Flottans Mäns årliga femkamp gått av stapeln denna gång var det FM Norrköping som stod för arrangemanget. Tävlingen var mycker valarrangerad, tack Norrköping för det. Det vi ”slogs om” var frågesport, avståndsbedömning, ”pärra” dvs stenkula mot pyrramid, livlinekastning och sist men inte minst kulstötning. Det var i den sistnämnda grenen FM Västerås tog in mest poäng se mer i resultatet. Vädret visade sig på sitt bästa humör med sol och värme.

Medlemsbrev
Hej Marinkamrat Då det har hänt en hel del i vår förening den senaste tiden tänkte jag uppdatera dig lite om vad som kommer att hända Årsmöte: Vid Riksårsmötet nominerades och utdelades det medaljer till några av våra medlemmar. Utdelning och motivering av medaljer...
