Jag har blivit ombedd att lägga ut detta om Totalfärsvarkväll den 13 mars. Vi samlas utanför stadshuset den kl 18.50. Ingen föranmälanm krävs. E.U. Magnus 
Medlemsbrev
Hej Marinkamrat Då det har hänt en hel del i vår förening den senaste tiden tänkte jag uppdatera dig lite om vad som kommer att hända Årsmöte: Vid Riksårsmötet nominerades och utdelades det medaljer till några av våra medlemmar. Utdelning och motivering av medaljer...
